Ознакомьтесь с нашей политикой обработки персональных данных
  • ↓
  • ↑
  • ⇑
 
Записи с темой: записи (список заголовков)
23:43 

Беларуская калыханка

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
И тут его накрыло... (с)



yadi.sk/d/VaTooplm337rDm

Видимо, душа уж очень требует чего-то и рокового, и с элементами народной культуры (вокал, инструменты), и с элементами хорового. А «Гусляр» Песняров за последнее время уж слишком заслушан.
Будь исходный текст подлиннее — могло бы вырасти в полноценную рок-оперу. Но даже и в таком виде очень классно.

Как я люблю слушать, как Катя Дегтярёва поёт... :heart:

------

Вчера ходил как раз на «Апокрыф» Ларисы Симакович. Вот там как раз на мой взгляд очень сказывался недостаток качественного либретто и рифмованного текста (из-за "подгонки" под текст нерифмованный местами очень странные темы выходили). Но тоже было интересно послушать. Буду ждать записи на канале радио Культура, отдельные сцены очень хорошо зашли. Из исполнявших вокально очень крута была Диана Трифонова из оперного. Народная вокальная группа была шикарна. У Яна Женчака голос, имхо, ыбл не в лучшем состоянии; в конце он был как-то не очень.

@темы: театр, мысли вслух, музыка, записи, БТ-3

23:26 

Аркестр тваёй краіны

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Знайшоў у сеціве непарэзаную тэлевізіёншчыкамі версію юбілейнага канцэрта аркестра імя Жыновіча «Аркестр тваёй краіны», 2 аддзяленні.

У другім аддзяленні ёсць фрагменты «Песні пра долю» з буйнымі планамі выканаўцаў.




@темы: аркестр Жыновіча, беларускае, записи, музыка

13:34 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Вау!!! Новый рекорд — видео заблокировано сразу в 244 странах (из скольких, интересно)
И всё это — из-за полутораминутной композиции в 3-х часовом спектакле :facepalm:


@темы: записи, БТ-3, мнение

12:53 

Памяти ушедших мастеров

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
15:14 

"Воскресенье в парке с Джорджем". С. Сондхайм

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…


Sunday in the Park with George, by Stephen Sondheim

David Charles Abell (Conductor)
Orchestre Philharmonique de Radio France
Choeur du Châtelet
Lee Blakeley (Stage Director)
William Dudley (Sets)
Lorena Randi (Choreography)
Adrian Linford (Costumes)

Julian Ovenden (Georges / George)
Sophie-Louise Dann (Dot / Marie)
Rebecca de Pont Davies (Old Lady / Elaine)
Jessica Walker (Nurse / Harriet)
Nickolas Grace (Jules / Greenberg)
David Curry (Soldier / Redmond)
Rebecca Bottone (Celeste 1 / Betty)
Francesca Jackson (Celeste 2 / Billy)
Beverley Klein (Yvonne / Blair)
Nicholas Garrett (Boatman / Dennis)
Damian Thantrey (Franz & Randolph)
Jonathan Gunthorpe (Louis / Homme / Alex)
Christine Buffle (Frieda / Noémie)
Elisa Doughty (Mrs)
Scott Emerson (Mr)

Recorded at the Théâtre du Châtelet, Paris, in april 2013

@темы: театр, музыка, записи, mezzo

14:26 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…


О, край родны, край прыгожы!
Мілы кут маіх дзядоў!
Што мілей у свеце божым
Гэтых светлых берагоў,
Дзе бруяцца срэбрам рэчкі,
Дзе бары-лясы гудуць,
Дзе мядамі пахнуць грэчкі,
Нівы гутаркі вядуць?

Гэй, адвечныя курганы,
Сведкі прошласці глухой!
Кім вы тут панасыпаны?
Чыёй воляю-рукой?
Вы пуцінаю няроўнай
Бежыце ўдалечыню,
У бок Віліі чароўнай
І пад светлую Дзвіну.

Родны край! у Божа імя,
У чэсць косцелаў і царквоў
Паміж дзеткамі тваімі
Многа легла камянёў;
Многа выйшла трасяніны —
Меч, агонь знішчалі край:
З двух бакоў «айцы» дубінай
Заганялі нас у рай!

Кроў лілася ручаямі,
Здрада чорная расла,
Што папамі і ксяндзамі
Ў сэрцы кінута была.
I цяпер над намі, брацце,
Яшчэ ў сіле той раздор —
I папоўскае закляцце,
I ксяндзоўскі нагавор.

Брацце, мае беларусы!
У той кнізе людскіх спраў
Сам Бог, мусіць, для спакусы
Гэты край нам адзначаў.
Тут схадзіліся плямёны
Спрэчкі сілаю канчаць,
Каб багата адароны
Мілы край наш зваяваць.

Каб у віры той ашукі
Знішчыць нашы ўсе сляды,
Каб не ведалі і ўнукі,
Хто такія іх дзяды.

Эх, чаго нам не прыйшлося,
Брацце мілыя, ужыць!
Колькі талентаў звялося,
Колькі іх і дзе ляжыць
Невядомых, непрызнаных,
Не аплаканых нікім,
Толькі ў полі адспяваных
Ветру посвістам пустым!

Дык хіба ж мы праў не маем,
Сілы шлях свой адзначаць
I сваім уласным краем
Край свой родны называць?

@темы: записи, театр, беларускае, Сымон-музыка, БТ-3, Купалаўскі

23:31 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
01:35 

Не рвуся я к славе…

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…


Па БТ-3 паказалі запіс канцэрта памяці Уладзіміра Мулявіна, што адбыўся 12 студзеня гэтага года.
Увогуле прыемны канцэрт. Аднак... непрыемная горыч застаецца, што зноў моцна парэзалі. Усё ж юбілейны канцэрт, і скарачаць яго да 65 хвілін — занадта. Нават у мінулым годзе не юбілейны скарацілі толькі да 95 хвілін.


Каця шыкоўная з «Песняй пра долю». :heart: І тое, што адзін радок зблытала, нічога: гэта я проста на памяць ведаю... Не, дарэчы, мне насамрэч надта цікава, ці будзе поўны паказ у Мінску. Выпадкова стрэў сюжэт з Міхаілам Казінцом, дзе ён казаў, што павязуць яе ў Вілейку, Беласток, яшчэ кудысьці... А Мінск? :(
І з гукам гэтым разам усё добра было. Толькі ў самым канцы ці то рэха, ці то фаніла нешта...
А Каця цудоўная. :white:


І Елфімаў сваім выкананнем на розных канцэртах песень Мулявіна прымусіў пачаць паважаць яго.
А вось тут проста бліскуча выканаў «Марысю». :heart: І «Я не паэта» ў самым пачатку канцэрта таксама.

@темы: БТ-3, Мулявін, беларускае, даты, записи, мнение, музыка, мысли вслух

15:36 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Третий экзамен — ОАиП — 9. Могло бы быть и 10, но затупил, сам дурак.

-----



1) Іосіф Жыновіч – "Мелодыя" (дырыжор - Міхаіл Казінец)
2) Аляксандр Крамко – "Кругавыя танцы" (фальклорныя духавыя - Аляксандр Крамко, Вячаслаў Галоўчык, Аляксандр Рыцікаў, Сяргей Забаронак, Ігар Кіклевіч; партыя ўдарных - Наталля Лапацік; дырыжор - Аляксандр Высоцкі)
3) Беларуская народная песня ў апрацоўцы Аляксандра Крамко – "Ой, вярбічанька, бялічанька" (спявае Анастасія Рачыцкая; дырыжор - Аляксандр Крамко)
4) Ларыса Сімаковіч – "Ценем Агінскага" (дырыжор - Міхаіл Казінец)
5) Ізмаіл Капланаў, словы Уладзіміра Тулінава – "Маё каханне" (спявае Ігар Задарожны; дырыжор - Аляксандр Крамко)
6) Гійом Конесон – "Тэхна-парад" (Ігар Кіклевіч (флейта), Аляксандр Запатылак (кларнет), Алег Бабій (фартэпіяна), Сяргей Шаптуноў (ксілафон))
7) Руская народная песня ў апрацоўцы Тахіра Куботы, Аляксандра Цыганкова – "Вочы чорныя" (Сяргей Шаптуноў (ксілафон); дырыжор - Аляксандр Высоцкі)
8) Яан Куман – "Самбарыта" (дырыжор - Міхаіл Казінец)
9) Уладзімір Мулявін, словы Янкі Купалы - Урыўкі з рок-оперы "Песня пра долю" (Пралог, "Гэй, дзяцюк малады", "Пастушок", "Вясна", Плач Удавы, Эпілог). Выканаўцы: Янка Купала – Пётр Елфімаў; Мужык – Ян Жанчак; Маці, Жонка – Кацярына Дзегцярова; Вясна – Андрэй Коласаў. Дырыжор - Міхаіл Казінец; фартэпіяна - Алег Бабій.
10) Ігар Лучанок, Уладзімір Мулявін, словы Янкі Купалы - "Арыя Гусляра" з рок-араторыі "Гусляр" (спявае Пётр Елфімаў; дырыжор - Міхаіл Казінец)
11) Уладзімір Мулявін, словы народныя – "Чырвоная ружа" (спявае Пётр Елфімаў, Дзяржаўны камерны хор Рэспублікі Беларусь; дырыжор - Міхаіл Казінец)
12) Ларыса Сімаковіч, словы Максіма Багдановіча – Эпілог з мюзікла "Апокрыф" (спяваюць Ян Жанчак, Андрэй Коласаў, Ігар Задарожны, Дзяржаўны камерны хор Рэспублікі Беларусь; дырыжор - Міхаіл Казінец)

А ў снежні мінулага года па БТ-3 паказвалі юбілейны канцэрт аркестра імя Жыновіча «Аркестр тваёй краіны». Вельмі люблю я гэты наш аркестр :)
Парэзалі, зразумела, для паказа па тэлебачанні: на сайце філармоніі захавалася праграма канцэрта. Мне асабліва шкада, што «Трэба дома бываць часцей» і «Мой родны кут» выкінулі, хацелася б пачуць у выкананні аркестра Жыновіча, тым больш і салісты неблагія былі.
Цікава было б пачуць мюзікл Ларысы Сімаковіч «Апокрыф», але жа імкнуся сачыць за афішаю філармоніі, але за год, здаецца, ніводнага разу яе творы там не гучалі.
Ну а «Песню пра долю» я ўжо даўно чакаю, каб пабачыць поўную версію рок-оперы. У гэтым годзе да юбілею Мулявіна, здаецца, збіраліся паказваць, нават неаднойчы гразіліся...

Колькі слоўцаў устаўлю.
Месцамі не спадабаўся гук, дакладней, узровень гучнасці з розных мікрафонаў. Прыклад — «Плач Удавы» Каці Дзегцяровай. Ударныя проста "глушаць" яе, аднак мне здаецца, што гэта журботнае галашэнне як раз і павінна гучаць над усім... У запісу 2013 г. усё, як належыць, а тут неяк не вельмі...
Розныя чорныя поласы па краі на канцэрце БГАМТ— кветачкі ў параўнанні з тым, што тут.

Мантаж. І тут нечага перасоўвалі месцамі нумары. Вось і нумары Елфімава адзін за адным паставілі, хоць яны і з розных аддзяленняў. І атрымліваецца, што Елфімаў пасля свайго насамрэч апошняга нумара эмацыянальна дзякуе аркестру, а пасля мантажор устаўляе нумары з першага аддзялення. Без аніякага перапынку. :facepalm:
Але ёсць моманты, за якія хочацца і падзякаваць мантажору. Выпадкова знайшоў звесткі, што Елфімаву падчас яго "Што ты спіш, беларускі мужык" з "Песні пра долю", калі ён ішоў па зале, хлопча маленькі вырашыў падарыць букет з паветраных шарыкаў. :)
І падарыў, адразу па сканчэнні яго апошніх слоў. Але мантажор паспеў пераключыць на іншую камеру.

@темы: БТ-3, беларускае, мысли вслух, музыка, мнение, записи

00:50 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Наше белорусское телевидение продолжает отжигать.

Фильм о Наталии Гайда из цикла документальных фильмов «Легенды белорусской эстрады».

:facepalm: :apstenu:

Оперетта и эстрада — судя по всему, для кого-то это синонимы.


@темы: ...сейчас прольётся чья-то кровь..., БГАМТ, БТ-3, асобы, записи, театр

17:45 

Рок-программа «Дым над водой. Часть III»

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
По БТ-3 показали запись рок-программы «Дым над водой. Часть III», которую довольно упорно рекламировали. Но при показе разделили на два концерта.




Треклист.

Сивко я не узнал. Пару лет назад был такой милый парень пел классику, а теперь неожиданно рок.

@темы: музыка, записи, БТ-3

17:57 

Волшебный мир оперетты

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Вчера по БТ-3 показывали концерт БГАМТа «Волшебный мир оперетты», состоявшийся 27 ноября в Молодечно.


Список номеров:
1. Наталья Дементьева — И. Кальман. Выходная ария Сильвы из оперетты «Сильва»
2. Артём Хомичёнок — И. Штраус. Куплеты Баринкая из оперетты «Цыганский барон»
3. Ольга Железкая — И. Штраус. Куплеты Адель из оперетты «Летучая мышь»
4. Николай Русецкий — И. Кальман. Песня Шандора из оперетты «Дьявольский наездник»
5. Леся Лют — И. Кальман. Ария Виолетты из оперетты «Фиалка Монмартра»
6. И. Штраус. Полька «На охоте»
7. Наталья Дементьева, Сергей Сутько — И. Кальман. Дуэт Теодоры и Мистера Икс из оперетты «Принцесса цирка»
8. Екатерина Станкевич — Ш. Лекок. Болеро Микаэлы из оперетты «Рука и сердце»
9. Виктор Циркунович — И. Штраус. Куплеты Зупана из оперетты «Цыганский барон»
10. Наталья Гайда — К. Миллекер. Ария Жанны из оперетты «Мадам Дюбарри»
11. Николай Русецкий — Ф. Легар. Ария Су-Шонга из оперетты «Страна улыбок»
12. Ольга Железкая — И. Дунаевский. Песенка Пепиты из оперетты «Вольный ветер»
13. Сергей Сутько — И. Кальман. Чардаш Тассило из оперетты «Марица»
14. Ж. Оффенбах. Кан-Кан
15. Екатерина Станкевич — Ф. Легар. Ария Джудитты из оперетты «Джудитта»
16. Наталья Дементьева, Артём Хомичёнок — Ф. Легар. Дуэт Ганны и Данило из оперетты «Весёлая вдова»
17. Дмитрий Якубович — И. Кальман. Куплеты Бони из оперетты «Сильва»
18. Людмила Станевич, Алексей Кузьмин — И. Кальман. Дуэт Каролины и Пеликана из оперетты «Принцесса цирка»
19. Виктор Циркунович — Ф. Легар. Куплеты Негуша из оперетты «Весёлая вдова»
20. Наталья Гайда — Ш. Лекок. Ария Габриэль из оперетты «Зелёный остров»
21. Артисты БГАМТа — И. Кальман. Финал «Звёзды театра сияют для вас» из оперетты «Баядера»

Порезанное аудио тут (номер Кузьмина со Станевич в двух вариантах — сцена полностью и только песня).

Судя по фотографиям, вырезали как минимум два номера: "Тост Орловского" Хомичёнка и дуэт Якубовича с Лют.
У меня вечный вопрос: ЗАЧЕМ? По программе концерт должен быть 90 минут, на деле оказался 80 минут. Зачем было вырезать те два номера, если в эфир они влезали? И кто у нас на телевидении берёт на себя "цензорские" функции, решая, что телезрителям смотреть, а что нет?! Уже не в первый раз этот вопрос возникает...

Монтажёра хотелось придушить. Вот честно. Посмотрите номера Якубовича и Кузьмина со Станевич. Только начинают танцевать, только начинается действо, на которое следует смотреть, — монтажёр решает показать оркестр или зал. А вот на статичных дуэтах, которых много, такого нет...

@темы: БГАМТ, БТ-3, записи, мнение, музыка, мысли вслух, театр

21:40 

Сымон-музыка

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Запісаны і апошні «Сымон-музыка» Купалаўскага.


Дзейныя асобы і выканаўцы:
Сымон — Аляксандр Казела
Дзед Курыла — Генадзь Гарбук
Бацька Сымона — Вячаслаў Паўлюць
Маці Сымона — Алена Сідарава
Дзед Жабрак — Віктар Манаеў
Ганна — Ганна Хітрык
Маці Ганны — Святлана Некіпелава
Шлёма — Мікалай Кірычэнка
Пан — Аляксандр Падабед
Дзед Даніла — Арнольд Памазан
Дамінік — Дзмітрый Есяневіч
Варажэя — Наталля Качаткова
Хор жанчын — Кацярына Алейнікава, Марына Гардзіёнак, Марта Голубева, Юлія Шпілеўская, Кацярына Яворская
Хор мужчын — Павел Астравух, Міхаіл Зуй, Раман Падаляка, Сяргей Чуб, Павел Яскевіч
Музыкі — Генадзь Вішнякоў, Леанід Клунны, Андрэй Сапоненка, Андрэй Сенажэнскі, Юрый Хілавец


Зыходнік — запіс AND01AND, таму ўсе падзякі яму.

Спампаваць мажліва тут (спасылка дзейнічае да 31 снежня) ці з трэкера. Каму будзе трэба — пішыце, перададзім як-небудзь.

Вось зусім па-рознаму апрацавалі канцоўкі спектакляў. У «Translations» пакінулі лічаныя секунды паклонаў, але на поўны экран. Тут жа на паклоны экран паменшылі разы ў чатыры, каля паменшанага пусцілі тытры. Але нічога значна не выкідалі.
Ну і я другі раз трапіў ў гісторію, г. зн. у запіс...

@темы: театр, мысли вслух, записи, беларускае, Сымон-музыка, Купалаўскі, БТ-3

17:03 

Translations

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Ну вось, дарэчы, і запіс Купалаўскіх «Translations».


Дзейныя асобы і выканаўцы:
Манус — Сяргей Рудэня
Сара — Ганна Хітрык
Джымі Джэк — Віктар Манаеў
Мэйрэ — Валянціна Гарцуева
Доўлці — Міхаіл Зуй
Брыджыт — Кацярына Яворская
Х'ю — Аляксандр Падабед
Оўэн — Сяргей Чуб
Капітан Лэнсі — Арцём Бародзіч
Лейтэнант Ёланд — Раман Падаляка
Ваяры — Павел Астравух, Іван Кушнярук, Аляксандр Паўлаў, Дзмітрый Тумас


У якасці зыходнікаў запісу выкарыстоўваліся запіс AND01AND і мой запіс; аб'ядноўваў іх, каб зладаваць запіс без памылак, таксама Андрэй. Таму значная большасць падзяк накіроўваецца ў яго бок.

Спампаваць мажліва тут (спасылка дзейнічае да 27 снежня) ці з трэкера. Каму будзе трэба — пішыце, перададзім як-небудзь.

Ну і бяру свае словы наконт гэтага паказу назад. Можа, ў тэатры неяк не заходзіла. Але ў запісу ўсё цудоўна. Сама меней, як аўдыёспектакль яно вельмі добра.
Ну і асаблівасць, па якой можна пазнаць апошні паказ — на 00.14.20 дэкарацыі не вытрымліваюць.

-----

А між тым, у гэтую сераду будзе запіс «Сымона-музыкі» з Казела ў ролі Сымона.

@темы: театр, записи, Купалаўскі, БТ-3, Translations

16:42 

Translations

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Всем, кто ждёт:

в пятницу 11 декабря с 14.55 по 17.15 по «Беларусь-3» будет показ записи последнего спектакля «Translations» театра им. Я. Купалы.

Запись, надеюсь, будет. Я и другие люди будут стараться.

@темы: театр, записи, вниманию достопочтенной публики, Купалаўскі, БТ-3, мысли вслух, Translations

17:02 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Нет, не понимаю я наших телевизионщиков, хоть убейте.

27-го был концерт нашего БГАМТа в Молодечно. «Волшебный мир оперетты».
И, судя по фотографиям (раз, два (там за правой кулисой видно)), была запись телевизионщиков.
Во-первых, мне не очень понятен выбор мероприятия для записи.
Во-вторых, почему в Молодечно?!. Чем телевизионщиков не утраивает здание БГАМТа; неужели им проще переться за 60 км от Минска, чем проехать считанные 5? Хотя следует признать, что оформление сцены там, если судить как по некоторым предыдущим записям оттуда, так и по оформлению сцены нынешней, на высоком уровне.

Вот объясните мне, недопонимающему, почему в Горьковском — «Идеальный муж»? Почему в БГАМТе — концерт (не спектакль!), который показывают чаще на гастролях, а на родной сцене лишь где-то раз в год?..

@темы: мысли вслух, записи, БТ-3, БГАМТ

00:51 

Апошнія. «Translations» ды «Сымон-музыка»

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Учора хадзіў на «Translations» у Купалаўскі. Аказалася — на апошнія. :( На паклонах Падаляка паведаміў аб гэтым.
Састаў для гісторыі.
Састаў быў не самы любімы мной. Значна больш люблю Есяневіча ў спектаклі. Ды, як зразумеў, і Дробыша з Малчанавым.
Гэтым разам нарэшце пабачыў некаторых іншых выканаўцаў. Першы раз свядома бачыў на сцэне Бародзіча — спадабаўся. А вось Яворская, на мой погляд, крыху прайграе Гардзіёнак. Хітрык... добра, але Анікей мне падабаецца больш. Мне цікава, я хоць раз дзесьці пабачу Зелянкоўскую?..
На пачатку спектакля мне бракавала атмасферы, не хапала чагосьці няўлоўнага. Пасля пайшло лепей. Другая дзея, як заўжды, шыкоўная.

Пасля спектаклю наважыўся падысці да адміністратара (як пасля зразумеў — здаецца, да адной з галоўных), запытацца, а ці не будзе заўтрашні «Сымон-музыка» апошнім (доўга ў афішы яго, як і «Translations», не было, дый у лістападаўскай з'явіўся не адразу). На жаль, нядобрыя прадчуванні падцвердзіліся. Соты «Сымон-музыка» стане апошнім. І хоць я зусім не планаваў, а выбраўся сёння на «Сымона-музыку».

Мушу падзякаваць адміністратару Наталлі, якая не толькі ўчора паведаміла ўсе звесткі, але й дапамагла сёння з квітком на ўваход, бо суровыя людзі на ўваходзе былі супраць майго візіту. Яшчэ, пакуль не забыўся: чамусьці ў якасці квітка на ўваход выкарыстоўваецца любы іншы квіток на спектакль, які яшчэ мусіць адбыцца. У маім выпадку то было «Местачковае кабарэ». :) Давялося сядзець на тым месцы, што адкідваецца ад раду партэра: агляд добры, але вось прытуліцца няма куды.
Ізноў састаў для гісторыі.
Вясною мне спадабалася больш, але, мажліва, тут спрацавала ўражанне першага прагляду. Спектакль па-ранейшаму цудоўны. Асабліва люблю ў ім масавыя сцэны й сцэнаграфію.
Усе змены акцёраў, што адбыліся ў параўнанні з красавіцкім спектаклем, мне не спадабаліся. Крыху цікавейшым мне падаецца дзед Курыла Аўсяннікава, чымсьці Гарбука. Варажэя ў Зубковай выходзіць лепей. Ну а Ганна Хітрык... нечага не хапала мне. Не ведаю, можа, застаўся ў памяці нейкі ідэалізаваны вобраз гэтай ролі у выкананні Крысціны Дробыш. Дый па ўзросце ўжо бачна, што Хітрык не малая дзяўчынка. Цікава было б паглядзець на запіс з Крысцінай Дробыш, калі той існуе.
Ну і кветачку падарыў Аляксандру Казеле. Цікавы Сымон у яго атрымаўся. Першыя кветкі ў Купалаўскім за колькі год!..
Вось пашанцавала мне з адэкватнымі школьнікамі на «Ліфце», а на «Сымоне-музыке» — не. Яно й зразумела: калі весці на гэты ці іншы сур'ёзны спектакль дзяцей 10-12 год, нездарова смешная рэакцыя к канцу спектакля можа пачацца паўсюль.

-----

Вось так адыйшлі ў нябыт яшчэ два спектаклі. Два выбітныя спектаклі беларускага тэатра. Я, дарэчы, абсалютна не разумею, чаму знялі менавіта іх. Яны не састарэлі ні маральна, ні ў плане тэхнічнага абсталявання. Свайго гледача яны маюць. Але, як мне паведамілі, «рашэнне прыняў сам Мікалай Пінігін»...
Я не ведаю, куды рухаецца Купалаўскі. Але мне цяжка ўявіць сабе яго як тэатр, дзе аснову рэпертуара складаюць камедыі. І для мяне канкаткова канчаецца яшчэ адна эпоха, эпоха добрых спектакляў у Купалаўскім. Калі меркаваць хаця б па запісах, што даступныя, ды дадаць знятае... паўстае зусім іншы вобраз тэатру.

Але. Напрыканцы дадам хоць крыху пазітыва.
Абодва дні на спектаклях працавалі тэлевізіёншчыкі, рабілі запісы спектакляў (апошніх! ну не ўмеюць у нас шанаваць тое, што маем; толькі калі спектакль сыходзіць са сцэны ці ён прымеркаваны да нейкай падзеі — толькі тады ўспамінаюць пра неабходнасць пакідаць нешта нашчадкам). 5 камер у партэры (тры па цэнтры, па адной па краёх) ды адна на бельэтажы злева. Будуць якасныя запісы, будзем чакаць паказаў па БТ-3. Вось толькі мне шкада, што не з найлепшымі саставамі акцёраў.

@темы: театр, мысли вслух, мнение, записи, беларускае, Сымон-музыка, Купалаўскі, БТ-3, Translations

22:20 

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Всё, лавочка закрывается... :umnik:
Ютуб по требованию правообладателя удалил одно видео, а посему ближайшие полгода заливать видео больше 15 минут я не могу, разве что на другой аккаунт. Но это мне пока лень, так что... Будем разгребать то, что залить успел, благо штук 40 видео там лежит в ожидании описания.

Записывать с БТ-3 буду и дальше, но только теперь в стол на внешний винт.

------


UPD.

Недолго музыка играла... Вроде и не весна, но... «Не вынесла душа поэта...»
Увы.

А всё из-за этого фильма.

Корчак / Korczak (1990 г.)
Прекрасный фильм о польском педагоге Януше Корчаке и геноциде евреев во время Второй Мировой войны. Печальная история о детях евреев, попавших в водоворот истории, но удивительно бережно переданная. Мои слова благодарности режиссёру Анджею Вайде, Войцеху Пшоняку, исполнившему роль Корчака, и всем детям, снимавшимся в фильме.
Так уж получилось, что на русском был только, хм... в не очень хорошем качестве. Летом свёл русский звук с отреставрированным видео. Результат выше.
Фильм можно отнести к категории «обязательных к просмотру».
запись создана: 21.10.2015 в 22:24

@темы: мысли вслух, кино, записи, Я

20:46 

Хэлло, Долли!

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Совершенно случайно мною была найдена старая запись мюзикла «Хэлло, Долли!» нашего БГАМТа.



Ссылка на скачивание.

«Хэлло, Долли!» Мюзикл Белорусского государственного академического музыкального театра по пьесе Торнтана Уайдлера «Сваха».
Запись 1992 г.

Это история Долли Леви, свахи, нанятой для того, чтобы устроить женитьбу овдовевшего богача Горация Вандергельдера. У Долли имеются свои планы. Она сама недавно овдовела и считает, что Гораций и его состояние станут для нее идеальными спутниками жизни. Поэтому Долли начинает искусно внушать Вандергельдеру сомнения относительно Ирэн Моллой, хорошенькой молодой вдовушки, которую она первоначально нашла для него.
В это же время в недрах вандергельдеровского магазина «Сено и корма» два его юных работника строят планы о том, как им воспользоваться отсутствием начальника. Корнелиус и Барнеби решают поглядеть на большой город. Они сбегают — и тут же наталкиваются на Вандергельдера. Пытаясь скрыться незамеченными, они проскальзывают в шляпный магазинчик Ирэн Моллой, то есть как раз туда, где Вандергельдер должен был встретится со своей потенциальной невестой. Долли моментально оценивает ситуацию...

Режиссёр-постановщик — Вячеслав Цюпа
Музыкальный руководитель и дирижер — Александр Сосновский
Художник-постановщик — Владимир Жданов
Хореография — Джейн Нолан (Англия)
Балетмейстер — Нина Дьяченко
Хормейстеры — Нелли Андросова, Лариса Борисенко
Художник по костюмам — Ольга Желонкина
Аранжировщики музыки — Григорий Власюк, Александр Сосновский
Премьера спектакля состоялась 3 октября 1992 года.

Действующие лица и исполнители:
Долли Леви — Наталия Гайда
Горас Вандергельдер — Арнольд Ранцанц
Корнелий Хекл — Герман Козлов
Барнаби Такер — Виктор Шабуня
Ирэн Моллой — Светлана Лугова
Мини Фей — Зинаида Вержбицкая
Эрменгарда — Светлана Романовская
Эмброз Кемпер — Василий Сердюков
Рудольф — Анатолий Костецкий
Эрнестина — Татьяна Лосева
Гарри — Валерий Кпиштопенко

Любительская съемка на бытовую «казенную» VHS-камеру одного из первых спектаклей в первоначальном, классическом, составе.


Запись была найдена... на трекере одного из минских провайдеров :nea: Так что все благодарности за запись уходят Captain Nemo оттуда.

@темы: театр, записи, БГАМТ

23:28 

Доступ к записи ограничен

…лучше без точно сформулированной цели двигаться вперёд, чем без цели стоять на месте, и уж наверняка гораздо лучше, чем без цели пятиться…
Закрытая запись, не предназначенная для публичного просмотра

URL

Ноги, крылья… Главное — хвост!!

главная